Subscribe to RSS feed

Sunday 15 May 2011

Selain 3 Idiots ?

Korang mesti tertanya-tanya, amende la minah nie kan ?
Orang lain semua tengah sibok buat entry pasal
Hari Guru, tapi dia sibok buat pasal Hindustan...
Misunderstanding here! 

Ada kaintannya dgn Teacher's Day
yang memang selalunya kita sambut tiap2
16 May every single year!

Korang aku tak tahu la, tapi time aku kt matrik.
Masa sem lepas, fuyoo cerita 3 Idiots nie memang famous habes!
Semua sebok copy cerita nie, then paste kt lappy.
Lepas tu, tngok ramai2 kat dlm dorm.
Mcm tngok wyg ar..
*kononnya la*

Title dia ja 3 Idiots, tapi opposite.
Seriously genius habes!! 
Especially time yang deliver baby tu.
Whoaa...otak diaorg ya rabbi, aku tak tahu nak ckp otak apa?
Let's say gifted la easier!

Selain 3 Idiots, ada lagi cerita lain yang memg best.
Yang setanding dgn dia jgak la.
Taare Zameen Par

Aku rasa la. Korang memang patot tngok cerita nie. 
Eh..tak2, WAJIB!

 Cerita nie basically about special child yang having difficulties
in his study. Dia tak sama mcm budak2 lain yang sebaya dgn dia.
Having trouble in maths even ABCs dia reti.
Kalau kita mcm biasa la kan. Tapi dia
 A B C D E M N O X Y Z
yang nie ja dia tahu.
Haa... ada lagi satu, spelling dia semua betul.
Tapi setiap huruf yang dia tulis mesti terbalik.
Only seorg cikgu nie ja yang faham masalah dia. Parents dia pun mcm blurr,
pening tak tahu nak handle dia mcm mana  =.='
Cikgu nie really turn him around
He became one of the bright student in his school!

Seriously, you should watch this movie!




Before I end this entry. I wanna wish

Happy Teacher's Day
dekat semua cikgu2 tuisyen saya
dan semua cikgu yang pernah ajar saya di



SK Permas Jaya, Johor

SK Jalan Baharu, Penang

SMK Tun Hussein Onn, Penang
  
dan skrg

Kolej Matrikulasi Pulau Pinang
 


p/s : tanpa guru siapa la kita yang hanya sekangkang kera ilmu di dada. Terima kasih cikgu.

 








www.tips-fb.com

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...