Subscribe to RSS feed

Tuesday 17 May 2011

Kongsi Lagi!!

Hari nie kan cuti.
Dah alang2 adik2 pun sekolah cuti... Abah pun off tak keja.
Apa lagi, abah bawak whole family keluar ar..
Abah ajak gi tngok Kongsi kat panggung.
Aku mcm, ok no problem boleh jep nak tngok sekali lgi.
Cerita tu memg best punn... :D

Walaupun aku dah tngok dgn Qiqi semalam.
But still aku rasa aku gelak paling kuat sekali kt panggung tadi.
Gelak kalau nak tutup2 mulut, cover2 gitu.
Itu mcm, its just not me.
Aku kalau gelak... BHAHAHA :DD

Lepas tngok wyg. Jenjalan la kat Jusco.
Sight-seeing la kononnya.
Tapi bawak balik paper bag lebih kurang mcm semalam ja. :))


Sempat snap yg nie jep :)

Tiket wayang untuk 5 beranak ! :)
1 kanak-kanak, 4 dewasa

Nie la my Mamma Mia... HAHA
We all teman Mama yang tengah pilih handbag!

Ingat mak hampa ja segak, Mama aku pun cantik jgak tw!!







This is my Pappa Pia....HAHA :D
Nie la Mr.R
  Dia tngah sibok snap gambar 'darling' dia...^^

My little sister, Rossuhaida.










 Nie sapa yang sulung ntah =.='
Aku la first, ni adik!
Rosmahidayu and Roshuzaimie

www.tips-fb.com

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...